Trendyol Süper Lig’de yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Göztepe, yaz transfer dönemine kadrosunda kapsamlı bir değişime giderek başladı. İzmir temsilcisi beş futbolcuyla yollarını ayırırken, Efkan Bekiroğlu’nun sözleşmesini uzattı ve hücum hattına iki yeni oyuncu kattı.

Sarı-kırmızılı ekip; Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Mateusz Lis, Filip Krastev ve Uğur Kaan Yıldız’ın takımdan ayrıldığını açıkladı. Geçen sezon kadroda yer alan orta saha oyuncusu Efkan Bekiroğlu ile ise sözleşme yenilendi.

HÜCUM HATTINA İKİ TAKVİYE

Geçtiğimiz sezon özellikle gol yollarında yaşanan sorunları çözmek isteyen Göztepe, transferde önceliği forvet bölgesine verdi. İzmir ekibi, İngiltere Championship takımlarından Bristol City’de forma giyen Sinclair Armstrong’u kadrosuna kattı.

Milli formayla yarıştılar, İzmir’e gümüş madalya getirdiler
Milli formayla yarıştılar, İzmir’e gümüş madalya getirdiler
İçeriği Görüntüle

Sarı-kırmızılılar, Brezilya Serie A ekiplerinden Gremio’nun oyuncusu Andre Henrique ile de anlaşma sağladı. Göztepe, iki futbolcuyla da 4+1 yıllık sözleşme imzaladı.

SAVUNMAYA SONKO SUNDBERG HAMLESİ

Heliton’un ayrılmasının ardından savunma hattında oluşan boşluğu doldurmak isteyen Göztepe’nin, Yunanistan Süper Ligi ekiplerinden Aris’te forma giyen Noah Sonko Sundberg ile anlaşmaya vardığı öğrenildi.

Taraflar arasındaki görüşmelerin olumlu sonuçlandığı belirtilirken, transferin önümüzdeki günlerde resmi olarak duyurulması bekleniyor.

KALE İÇİN MOHAMMAD KHALIFEH GÜNDEMDE

Mateusz Lis’in ayrılığı sonrası kaleci arayışlarını sürdüren Göztepe’nin, İran temsilcisi Aluminium Arak’ta forma giyen 21 yaşındaki Mohammad Khalifeh’yi transfer listesinin ilk sırasına aldığı ifade edildi.

Yeni sezon öncesinde kadrosunu güçlendirmeyi hedefleyen sarı-kırmızılı yönetimin, farklı bölgeler için çok sayıda oyuncuyla temas halinde olduğu ve uygun şartların oluşması halinde resmi girişimlerini hızlandıracağı kaydedildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ