Bayraklı Belediyesi araç filosunu yeniliyor
Bayraklı Belediyesi, ilçe genelindeki belediyecilik hizmetlerini hızlandırmak ve saha çalışmalarındaki aksaklıkları azaltmak için araç filosunda kapsamlı bir yenileme kararı aldı. Plan ve Bütçe ile Hukuk Komisyonları tarafından oy birliğiyle kabul edilen öneri, belediye meclisinin onayına sunuldu.
Hazırlanan plan kapsamında belediye envanterine toplam 33 yeni araç kazandırılması hedefleniyor. Yeni araçların 2026 yılı bütçesinden satın alınacağı açıklandı.
33 yeni araç alınması planlandı
Belediyenin açıkladığı listeye göre filoya;
- 5 adet binek otomobil
- 8 adet çift sıra kabinli kamyonet
- 5 adet kapalı kasa kamyonet (van)
- 6 adet motosiklet
- 2 adet otobüs
- 1 adet yüksek basınçlı su tankeri
- 1 adet kazıcı-yükleyici (yengeç yürüyüşlü)
- 5 adet farklı özelliklerde kamyon
eklenmesi planlandı. Yeni araçlarla birlikte özellikle saha hizmetlerinin daha hızlı ve verimli yürütülmesi amaçlandı.
15 araç hurdaya ayrıldı
Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından hazırlanan önergede, belediye envanterinde bulunan 15 aracın ekonomik ömrünü tamamladığı belirtildi.
Sık sık arızalanan ve yüksek bakım-onarım maliyeti oluşturan araçların teknik verimliliğini kaybettiği ifade edilirken, söz konusu araçların hurdaya ayrılması kararlaştırıldı.
Yeni araç alımları ve hurda sürecine ilişkin nihai kararın belediye meclisinde verileceği öğrenildi.




