Gündem

Trabzonspor stadında sigara içene para cezası: Trabzon Valisi Aziz Yıldırım talimat verdi!

Trabzon Valisi Aziz Yıldırım'ın talimatıyla Trabzonspor’un iç saha maçlarında sigara yasağı elektronik sistemle denetlenecek ve ihlal eden taraftarlara para cezası uygulanacak.

Abone Ol

Haber: Batuhan Yavuz

TRABZON - Trabzonspor stadında oynanan futbol maçlarında birçok taraftar, yasak olmasına rağmen sigara içilmesinden şikâyet ediyordu.

Bu esnek uygulamadan dert yanılması sonrası konuyla ilgili çalışmalar sürerken yeni bir gelişme yaşandı.

Trabzon Valisi Aziz Yıldırım, Trabzonspor'un iç saha maçlarında sigara içilmesine yönelik yeni düzenlemeler getirileceğini söyledi.

Vali Yıldırım, Papara Park'ta sigara içilmemesine yönelik talimatı Trabzon Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Lokman Arıcıoğlu'na verdi.

Para cezası kesilecek

Alınan bilgiye göre; statta sigara içilmemesine yönelik uygulamadaki esneklik kaldırılacak ve elektronik denetleme sistemi devreye sokulacak.

Taraftarın oturduğu koltuğa göre denetleme yapılacak uygulamada, sigara içen taraftarlar stat kamerası ile tespit edilecek.

Kamerayla sigara içtiği tespit edilen taraftarlara idari para cezası kesilecek.